5e februari 2012

Hej alla! Jag kom hem från Emilia för en stund sedan. Hon fyllde år igår så vi firade henne och hade det super mysigt! Vi åt massa gott och spelade spel och såg på melodi festivalen, men när vi gick ut och la oss sen så somnade jag tyvärr så tidigt, så jag hann typ inte vara med och prata.. Som vanligt. Ahah :( hoppas du blev glad för presenten gumman! Nu ska jag äta lunch sen ska jag göra lite nyttiga saker, som att plugga matte. Yippi! Och en annan sak, ni som såg Dead by aprils låt i melodi festivalen, hur bra va den inte?!? Lyssnar på dom nu, hehe. :) Dead by april- calling




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]