Be proud,just like me

Jag är inte rädd för att vara mig själv. Jag vill inte följa efter andra, utan jag vill gå min egna väg och klara mig själv. Jag bryr mig inte om vad folk tycker och säger om mig. Jag är mig själv och är stolt över att jag är jag. Jag har världens finaste familj som betyder allt för mig. Har jag dom så har jag allt jag behöver. ♥

20120205-133855.jpg

Postat av: amandaaaa

pretty woman!

Svar: Älsklings Amanda<33
sannallundberg

2012-02-05 @ 23:21:54
URL: http://www.amandacollin.wordpress.com
Postat av: rebecka

du är så sjukt fin sanna!

Svar: Tack!! Desamma verkligen, finaste Rebecka!!
sannallundberg

2012-02-06 @ 19:44:24
URL: http://rebeckaellens.blogg.se
Postat av: elin

helt stört fin äru sanna!

Svar: Tack vad glad jag blir! :)
sannallundberg

2012-02-07 @ 09:25:27



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]