Gotteligottgott

Har nästan nyss ätit middag, och ska på kalas till IA som fyller år idag. (det är dom med det underbara fikat ja) hehe :p sen ska jag kolla snabbt genom svenskan sen fara och dansa zumba. No provet jag hade idag gick dunder bra! :)

Postat av: johanna

NOT!!
kräm går också bra, och macka:]

Svar: Haha, om vi ska ta och räkna upp vad jag äter till frukost så tar det några dagar:]
sannallundberg

2012-02-10 @ 15:42:50
URL: http://www.jojjaahs.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]