Väntar

Hej, ligger i sängen nu och Lucas har redan somnat, klockan är 11, och jag är dyng trött, men jag väntar på Sandra som skulle vart inloggad på Skype för över 10min sen. Idag så gick vi ner till stranden och åt igen, jag tog Hawaii pizza, godare än hp och då är den good! Men när jag skulle ta första tuggan och var så jäkla hungrig så brände jag mig längst ut på tungan, jag hatar att bränna mig på tungan! Jäkla ananas :( nemen jag kan typ inte ens svälja. Aja nu orkar jag inte skriva mer så det blev ännu ett mat inlägg, puss och god natt!

20120224-231618.jpg

20120224-231631.jpg

20120224-231639.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]