14e januari 2012

helloo! sitter i soffan just nu och bara sooover. idag har jag inte gjort ett skit! skojjar inte har inte ens klivit upp ur soffan nån gång. jag har kollat på gymnasie skolor idag, och har skickat in en intresserad-mejl av nått slag, till en skola i Sundsvall. Den verkar super. väntar nu bara att dom ska ringa mig. ikväll ska jag bara ta det lungt, om ingen hör av sig.  det låter som om det blir pizza från hp idag, yummiee! :D ha en skön lördag. puss älskar fiskebensflätor! denna är gjort av Linda Hallberg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]