15e januari 2012

godmooorning sunshines! har alldeles just ätit frukost och vaknade kl 11 idag, så skönt att sova ut :) idag är det söndag= SPA-DAG! underbart! så följer först med mamma till maxi senare när dom kommit hem från gymmet, sen så blir det hemma spa och god middag med carris,magnus och oliwer här hemma. ha en skön söndag. puss på er! en glad sanna för några dagar sen.

Postat av: alicia

sv: det är helt okej! :D

Svar: tack, super! :D
sannallundberg

2012-01-15 @ 13:20:32
URL: http://www.ruthelins.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]