18e januari 2012

hejhej! har just kommit hem från Jocelyns kalas♥ ojojoj, deras fika. Hennes mamma är helt sjuk på baka, hon bakar allt man kan tänka sig, ett helt buffeé bord, utan att överdriva! Och hon hade bakat en jätte fin och god cholklad Litle Petshop tårta, aww! Men nu måste jag trycka i mig middag också. sen bär det av till zumba! skriver sen puss jag och min lilla älskii!  

Postat av: johanna

loveu!

2012-01-19 @ 07:02:25
URL: http://www.jojjaahs.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]