7e januari 2012

Hej på er! Jag har inte gjort ett smack idag! Eller jag och Carris for och hälsade på Robin i hans fina lägenhet, men dock har han ej fått alla möbler han beställt. Men sen åt vi en super god middag! Kyckling, åh vad jag älskar det! som ni kanske märker har jag absolut inget att skriva om.. väntar nu på att mamma ska komma hem från stan med lite gotta som vi ska äta till en film. Kom nästan ut ur duschen, har haft liten spa kväll. Har fixat naglarna, hårinpackning osv. Nu ska jag sluta skriva. Ahah. Puss

20120107-195123.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]