8e januari 2012

Har nyss kommit hem från stan. Jag och mamma va där och jag fick mig ett par nya jeans. För mina sprack där uppe, (har tydligen ätit för mycket.. haha, nu så tog jag ett par ännu snyggare tycker jag. Jag ska hämta dom imorgon, han skulle sy upp dom lite. Ikväll tänkte jag sätta på bastun och bara ta det lungt. Juste jag och mamma fikade på ett café också innan vi for hem, mycket gott.

20120108-173215.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]