Fuck Google,ask me

Hej på er♥ idag så stor handlade Robin verkligen. Han köpte 2 soffor,soffbord,matbord+stolar,tvbänk,mattor, byror osv.. Haha, så kom hem där vid 3, och då åt jag tacos till lunch. men när jag kom hem och gick in på mitt rum så låg det ett stort packet på sängen..mina bebisar har äntligen kommit!! Lägger ut bild imorgon. Måste skynda mig att gå och äta nu. Juste! Vårt internet på datorn funkar inte så jag måste mobil blogga :(

20120102-181438.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]