Lista

tänkte köra på en lista jag såg på Alicia strömmers blogg, så jag lånade den av henne. Vi får se hur det går, är så värdelös på sånt här men den är ju inte så lång så det borde funka! :) Dag 1 - Min favoritårstid och varför Dag 2 - Mina mål/drömmar/önskningar. Dag 3 - Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu. Dag 4 - Typ av killar jag faller för. Dag 5 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon. Dag 6 - Mitt andranamn - och vad jag tycker om det. Dag 7 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade. Dag 8 - Meningen bakom mitt bloggnamn. Dag 9 - Någonting jag oroar mig för. Dag 10 - En bild på ett ställe jag varit på. Dag 11 - Mitt drömbröllop. Dag 12 - En bild från förra sommaren. Dag 13 - Mitt smink och hur jag känner mig osminkad.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]