ikväll efter middagen, så cyklade jag och Leo till Carris,Magnus och Oliwer, dom har ju flyttat hit till Holmsund. Så jag kollade hur dom hade fått det, och dom hade gjort jätte fint! Dom bjöd mig också på vanlijglass med choklad sås. Men Leo somnade så mamma fick komma och hämta han med bilen, lill pjutten. nu gör mamma fika åt mig, så jag ska sätta på en film, och imorgon är planerna att sola (om det är bra väder) före lunch, sedan efter lunch så ska jag,pappa och Lucas fara upp till stan och hämta ut Lucas cross, köpa mat till mig och Lucas inför veckan och köpa en Ipad. så det blir toppen! nu kommer bilder från Familjedagen, alltså 2 veckor efter jag farit hem ifrån. började dagen med sockerkaka och saft medans jag visade familjen och sandra runt på ön lite, sedan bjöds det på varmkorv, men mamma hade också köpt med sig lunch. Sedan visade vi upp vad vi hade lärt oss osv. sedan klockan 15, så gick båtarna in till Härnösand. haha,fulla munnen av choklad^^ Vi for in och letade efter en pizzeria, tog en rullkebab, så underbart. Sedan så gick vi och shoppade gotta åt mig som jag skulle få ha de sista 4dagarna. På ön så fanns det inte så mycket att välja mellan, bara en glass, men det var en typ magnum mandel (favvo glassen) och chokladkakor, festis och små söta godis påsar, det dög men detta var bättre! :P sedan så for vi vidare till mc donalds och tog varsinn mc flurry och satt och pratade massor. efter en dag/kväll med mycket mat,godis,glass,skratt och tårar så var det dags att säga hejdå igen, detvar jätte jobbigt att säga hejdå till mina kära.. jag lämnades av och i tårar.  

Postat av: Anonym

vart är jeansen ifrån som du har på bild 6?

2012-07-16 @ 17:15:56



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]