15e juli 2012

Hallo allesammans! Länge sedan jag skrev, men dom flesta vet nog varför. Jag kom hem i fredags och har varit borta i 3 veckor, borta från min familj, vänner och min verklighet typ. Det har vart jätte kul borta på Lungön, jag har lärt mig så otroligt mycket och ångrar inte en sekund att jag for iväg. Det var verkligen inte som jag tänkt mig, trodde typ att det skulle vara ett typ av "tränings läger" men det var det verkligen inte! Men jag klarade alla proven som man skulle måsta klara för att fortsätta nästa år. Så det känns hur bra som helst. Får också ta förarbevis på motorbåt i höst,som kan vara bra att ha. Men jag har iaf fått lära mig och segla, köra motorbåt, navigering osv. Vart ute i fält och ätit grön påsar (som är skitgott) och jag har också blivit starkare som person. och jag tycker att om man har chansen att åka på detta nästa år alltså gå GK (grundkursen) så måste man göra det! Jag funderar på att gå nästa år FK (fortsättningskursen). Jag har också fått många nya fina vänner, helt underbara, både yngre och äldre. Bilder från detta kommer inom kort. :) Idag har jag iaf vart på stan med Sandra, vi shoppade och sedan gick vi på café Göteborg för varsin krossadkladdkaka som tog slut så fort vi fick den, men gott var det. Igår så var jag också på kalas, först för min fina storebror som fyllde 23, så vi fikade och firade han. Sedan bar det av till Justin som blev 1år i fredags, där bjöds det på mat buffé och go fika. Sedan på kvällen träffade jag tjejerna och tog bussen upp till stan. Nu så ska jag äta en god söndags middag och mysa med familjen, och vår nya sötnos till hund, Leo. Ska ta en kort prommis med han senare också. Haha det blir ca 20 m, sedan så ger han upp. Lill gubben är ju bara 8veckor och har inte lärt sig att gå i koppel ännu. Men snart så! Skriver senare för nu ska jag äta!

20120715-184543.jpg Bilder från idag :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]