19e juli 2012

hallu! vaknade upp brevid en liten korv imorse, (Leo) vi klev upp kl 09, och han fick gå och kissa på gården,  sen gick jag in och väckte Lucas och vi gjorde frukost, tanken var att vi skulle fara till Ljumviken, men det blev aldrig av för att han for iväg med en kompis. Så jag har vart "barnvakt" idag. Och det har vart suuuper varmt och soligt! Fick sola lite då Leo somnade en stund. Nu har mamma slutat jobbet så vi ska på strömpilen, ingen aning om vad hon vill göra, men det blir bra. puss sötnosen Leo! (haha jag på sista bilden behöver ni inte tänka på) :P




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]