23e juli 2012

  hej på er! Sitter just nu i soffan och myser med Leo, han kom och la sig hos mig, sötnosen. Han är sååå mysig, men när han väl är vaken så är han jätte busig. Idag så har jag och Sandra vart och lunchat på stan, sedan gick vi runt och kollade i butikerna och sådant. Men ingen shopping blev det. Igår kväll sov jag över hos Sandra, när jag kom dit så gick vi iväg på konsum och köpte massa godis,glass och dricka. Vi testade Oreo glassen, som är en av dom godaste jag smakat!! Sedan gick vi och hyrde en film, väldigt kos hade vi det. Sedan la vi oss och pratade om hur kul vi kommer ha det senare i sommar, och vi vaknade i morse vid 10, då Sandra bjöd mig på en god frukost.  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]