25e juli 2012

Blir ett tråkigt inlägg här nu, idag så har jag inte gjort nått alls, förutom att jag och Leo cyklade till mormor och morfar där också Lina och barnen var. Dom bjöd mig på glass innan det var dax för mig att cykla hem och äta middag och nu sitter jag här i soffan med paddan och bara kollar runt. Ska åka med pappa till Carris och Magnus och göra Carris och Oliwer sällskap medan pappa och Magnus ska springa. Åh vill också träna! Har inte tränat på ca 5 veckor och har världens sug! Menmen.. Nu ska jag gå och fräscha till mig lite, haha, hare!

Postat av: Anonym

Får du inte träna? :(

2012-07-25 @ 21:16:51
Postat av: Anonym

varför tränar du inte då? :o

2012-07-25 @ 21:54:35



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]