28e juli 2012

Hallu, sov hos Sandra inatt, så innan vi la oss igår kväll, spelade vi spel med Sofie och Alle och så åt vi rostmackor och jag drack te också ute på ballen. Vaknade imorse och Sandra hade gjort ordning underbart god frukost på ballen! Vilken underbar vän jag har alltså. Sen så for jag till Ljumviken där familjen och Carris och Magnus med Oliwer va. Vi åt parisare och pannkakor, och sedan gick vi och köpte glass, fast alla glass sorter var typ slut. Haha, så det fanns inte så mycket att välja mellan. Annars hade jag tagit en Magnum mandel ofc! :P Har glömt att berätta vad jag gjorde i fredags! På dagen så tog jag och Leo en cykel tur ut till mormor på stugan, där bjöd hon mig på glass. Dom skulle bort till Göteborg så vi fick lov att äta upp 2 glass paket, haha. Men tur att både jag och mormor är glassomaner. På kvällen blev det bio med Sandra, vi såg The amazing spiderman, så innan bion gick vi på Hemmakväll och köpte oss varsin påse. Sen åkte vi hem. Filmen var jätte bra! Och både jag och Sandra blev lite små kär i spiderman. Nu ska jag äta middag och sedan kommer Sandra hit! Vi ska mysa och ha det bra bara. Pussar!

20120728-181620.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]