29e juli 2012

Hej! Jag sitter just nu i bilen på väg till pappas mormor och morfar för den traditionella våffel-lunchen! Där ska vi äta våfflor och så kanske det blir en båt tur. Igår efter middagen så kom Sandra till mig, vi åt efterrätt som mamma gjort ordning till oss sen så cyklade vi iväg till Konsum för att köpa glass och varsin godis påse, för sedan fortsatte vi mot Carris och Magnus lägenhet där vi såg på film, vi såg på Superbad. Åh både jag och Sandra älskar den filmen! Skrattar lika mycket varje gång han säger till Fogell: Take off your fucking west, you look like Aladin. Ahaha #lol Sen ska jag hem och packa. Och ikväll hoppas jag att kvällen blir som planerat. Puss!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]