gotta love summer

I Lördags så bar det av till en familjs stuga där det var två andra familjer. Under dagen så åkte vi båt,fjäril och vattenskoter. Senare efter middagen så åkte jag båt in, och mötte upp Sandra, vi cyklade på konsum och köpte med oss godis som vi skulle ha till kvällen. Sen cyklade vi ut igen och åkte båt tillbaka till stugan. När vi kom tillbaka så blev det bad och bastu, efter det blev det efterrätt och lekar och sedan såg vi barn en film och käkade godis och chips, vi såg på En gång i Phuket. haha! Tiden flög iväg och vi åkte båt med Johan in till båthamnen. Vi var för trötta för att cykla hem så vi ringde taxi som hämtade upp oss. Sedan somnade jag så fort jag la mig i min säng. Det var en toppen dag! haha, njuutare damn..! vattenskoter!! Så sjukt kul det är alltså! love u

Postat av: Eric

Men gud vilka underbara bilder! Verkar som om du har en riktigt härlig sommar för tillfället! :D Hoppas den fortsätter på samma vis!
Förresten, filmen "En gång i Phuket" är verkligen superrolig!
Hare gott!

2012-07-23 @ 23:34:15
URL: http://bygdemark.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]