sommar är det bästa jag vet

igår så tog jag och Sandra cyklarna till konsum för att köpa lite gotta att ha med oss till stranden. Vi köpte glass,jordgubbar,melon och så lunch, jag tog också med mig några goda mackor. Vi låg där från lunch tid till ca 15 då jag for hem till Leo. Det var en toppen dag och dagen avslutades hos Carris och Magnus där Magnus bjöd på fika och världens godaste tårta!! hämtade upp Sandra Underbara Ljumviken!

Postat av: Linnéa Celinder

Vart kommer din bikini ifrån?:)

2012-07-23 @ 11:48:01
URL: http://linneacelinder.wordpress.com



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]