10e juni 2012

godmorgon! Jag har nyss borstat tänderna och sitter i morgonrocken framför datorn och tvn och bara myser. Jag vaknade 9, så då gick jag upp och gjorde mig en stor,god frukost♥ Idag ska jag bara ta det lugnt, som alla andra söndagar. Äta god mat och mysa med familjen. Igår vart det födelsedags middag hos Emma med några härliga tjejer! Vi fick mycket god mat och efterrätt. Sen så kom fler dit och vi hade det jätte roligt, till polisen kom och förstörde.. fattade inte ens varför dom kom dit, suck! Men jag hade det jätte kul och hoppas du Emma vart glad för presenten!♥    




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]