16e juni 2012

godmorgon! jag blev väckt av en gullrumpa nu på morgonen, jag har nyss gjort en stor frukost så jag orkar med att jobba idag, eller jobba och jobba. jag ska vara barnvakt åt Oliwer och då ska vi bla ta en cykel tur och titta på fotbollen. Igår kväll kom Sandra hit och såg på fotbollen med oss, vi hade såklart gotta till det och skrek som bara den, men tyvärr så förlora dom! fan så surt :( well well jag får skriva i eftermiddag, för idag så har vi "jobbdag" med Peder och Anneli, dom ska komma och hjälpa till och göra saker som behövs på vår gård, sen så bjuder vi på lunch, fika, middag och efterrätt! Jag och mamma gjorde ju en kola paj igår, höhö mummmaaa!! :P  kram! två bilder från förra sommaren :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]