17e juni 2012

Hej :) tältade ju inatt, jag somnade typ vid 4, och sov jätte dåligt! Oskönt osv. Sen så blev jag så otroligt hungrig och kissnödig så jag var tvungen att fara hem. Haha, så jag åt frukost och lunch innan jag for till stan, jag sitter i bilen nu. Jag ska köpa lite smått och gott inför min resa :) Ikväll ska jag sätta mig ned och blogga och lägga in bilder, så håll utkik. Kramisar! Och på fredag är det midsommar(!!)

Postat av: Anonym

vart ska du resa?:)

2012-06-17 @ 17:10:44



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]