19e juni 2012

godmorgon! Sandra sov här inatt, vi sov i tält på min gård, vi hade gjort jätte mysigt där inne så det var varmt och skönt, somnade sent och vaknade klockan 7, ahah yippi! Tält är inget för mig har jag kommit på. Men vi gick in halv 10, vi kom inte ut från tältet förns då för att det var en stor fet geting som var utanför tältet, och både jag och Sandra är livrädda för getingar, så vi ringde pappa så fick han komma och ta bort den. Dom hade ju lovat regn idag, men ikket, så skönt! Men jag laddade iaf nyss hem The Vow som jag ska se senare idag. Nu ska jag göra lite nytta här hemma så det är fint när mamma slutar jobbet. Skriver senare ett inlägg om lägret jag ska på! kram på er! :D Random bild från mentorsdagen förra veckan




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]