20e juni 2012

Hej klockan är 2, och fram tills dess har jag bara suttit vid datorn, kollat klart på filmen och lagat lunch till mig och Lucas. Cyklade iaf nyss till brevlådan och tog posten, där låg det en Vecko Revyn och en bh till mig! Lyckan jag får när jag ser att VR ligger och väntar på mig! åhh!! :D Så nu ska jag koka en kopp te och äta lite glass med kolasås,digestive och ssolrosfrön och läsa till det. Mumma. Sedan kommer Oliwer hit och sover här för att jag ska vara barnvakt åt honom imorgon. Ha en bra dag!

Postat av: johanna

vilka färger fick du med?:D

Svar: Rosa och orange:)
sannallundberg

2012-06-20 @ 19:11:21



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]