24e juni 2012

halloo, ska strax gå och lägga mig i min sköna säng för sista gången på 3 veckor nu.. kommer typ sakna den. idag har jag packat och gjort klart allt för imorgon. Gjorde nyss klart min frukost som jag ska äta på bussen. For också en snabbis på strömpilen med mamma,pappa och Lucas. Fick med mig lite saker som jag är väldigt nöjd med, visar i nästa inlägg! Och ikväll for jag och mötte upp bästis för att säga hejdå, som tur är kommer hon att följa med min familj till Härnösand om 2 veckor på familjedagen. :) Bussen går alltså 05.40 från busstationen här i Umeå och då är jag framme ca 10, och då blir jag upphämtad. Så nu ska jag sova, ska upp klockan 04.40.. kill me! ha det så bra tills vi hörs nästa gång! :D




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]