4e juni 2012

hej på er!♥ fick sluta en timme tidigare idag, så jag gav mig ut på en 20 minuters springtur faktiskt, kände att jag behövde rensa den lilla hjärnan jag har, ifrån onödiga tankar. Så nu är jag jag riktigt nöjd. Snart ska jag äta middag, lasagne!!! jag dööör vad gott! Sedan ikväll ska jag testa olika frisyrer och sminkning tills på torsdag, jag är så värdelös på sånt!! och mitt hår går verkligen inte att göra nått med, det är skitsvårt! Aja imorgon, har jag SO redovisning som är det sista jag kommer att göra, sen är jag klar med skiten!! Idag har jag gjort bort en NO redovisning,byggt klart mitt hus på NOn, blivit klar med min munktröja på syslöjden och gjort klart hkkn.  Jag är nöjd idag alltså!

Postat av: Anonym

Faaaaen vad snyggg

2012-06-04 @ 21:23:27



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]