Midsommar

Började dagen med en god midsommar frukost, sedan vid tolv tiden gick vi ner ett gäng till Ljumviken. Fler personer kom som vi skulle fira med, och när alla var samlade så packade vi upp all lunch mat. Efter lunchen så blev det dans och sång runt midsommar stången. Och jag och barnen gick och köpte glass och godis i kiosken efter dansen, för sedan så låg vi kvar i Ljumviken till ca 19 (!) det blev bara skönare och skönare där. Sedan gick hela gänget hem och vi grillade kött för kung och fosterland, och vi dukade upp ett stort buffé bord med mat och dryck. Efter middagen så kom Sandra till oss och vi for till Emma efter vi ätit. Där badade vi, vi var bara 5 st som badade, men jag for hem vid halv ett och då fick jag brownie tårta med hallonmousse och en chokladtårta med chokladkola, var super gott kan jag lova er, och efter det åkte godiset,chirren och ostkrokarna fram. Och juste! Jag får ju inte glömma att jag åt sill för första gången igår! haha! Blev en toppen dag helt enkelt och jag vaknade idag med ett rött,stelt ansikte, brände mig lite där igår. haha.  

Postat av: caroline tyledal

Galet söt är du tjejen!"

Svar: Tack, du är så fin!!
sannallundberg

2012-07-02 @ 16:50:13
URL: http://www.ctyledal.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]