Q/A

jag har två frågor: 1. hur kan du ha så långt hår? 2. är dina föräldrar rik? du behöver inte svara om du inte vill, fin blogg för övrigt! :) Hej vad kul att du frågade, tycker det är jätte kul att ni börjat kommentera så mycket! Det gillar jag! 1. Jag har alltid haft långt hår. Eller det kortaste jag klippt mitt hår var till under brösten, gah fattade inte vad jag tänkte med då! Jag tvingade min mamma på att hon skulle gå med på det, så jag gick till frisören själv med Emma och Sandra, och så shoop! så var håret kort för att vara jag. Jag vet faktiskt inte vad jag gör, det växer ganska fort också, men det kanske har med hur man äter litegrann också, vad vet jag? Jag äter iallafall bra mat. Använder inte heller så mycket produkter i håret som tex. hår spray och sånt smått. Och så plattar jag oftast bara håret på helgerna om jag ska ut, annars får det vara naturligt! 2. Haha, nej det är dom verkligen inte! Fick också en fråga om vilket gymnasium jag ska gå. Jag har inte fått veta vart jag kom in ännu, det gör jag i slutet av denna månad tror jag det var. Men jag har iallfall valt Dragon och Yrkesgymnasiet!  

Postat av: Lovisa

Villeken inriktning?:)

Svar: Stylist,make up och spa och Frisör :)
sannallundberg

2012-06-15 @ 20:50:43



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]