Sjövärnskårens sommarskola

På måndag den 25e juni, åker jag iväg till Härnösand, Lungön till den 13e juli. Alltså i 3 veckor. Det är en sommarskola/läger, jag vet inte riktigt, haha. Men jag kommer iallafall gå runt i unifrom hela dagrna. Jag kommer att ha tärräng löpning, fotboll, simning, köra båt, ha uppställningar. Ja lära mig lite nyttiga saker. Fick ett mejl om vad vi kommer att få göra, men det var så himla mycket saker! Kommer också att tälta ute i skogen i 1 vecka, haha hur tusan ska det gå, jag kan knappt sova ute!! :P Det kommer också vara en familjedag, då familjen ska komma och hälsa på, men då ska jag och min familj ta båten in till härnösand och gå och äta osv. Och sista dagen så kommer mamma och pappa och hämtar mig, och då ska vi även hämta vår nya lilla hund Leo. hihi! längtar♥ Hittade bilder från deras hemsida. Man får tre olika uniformer ser det ut som, den vita har man på sig på familjedagen tror jag, Tycker den var finast! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]