11e mars 2012

Godmorgon! Klockan är runt halv 9, och jag skrev att jag skulle ta en sovmorgon, men det vet jag inte riktigt.. Haha klev upp klockan 6, om vi va i Thailand nu så skulle vi nyss ha ätit lunch då. Alltså 1 thailändsk tid. Så vi får se hur länge jag orkar vara uppe idag. Gjorde iaf en STOR och god frukost! (tror jag iaf, jag är så förkyld så jag inte känner smaken på saker. Jobbigt!) men den brukar vara god iallafall. Idag tänkte jag fara på gymmet faktiskt, kan vara behövligt efter 3veckors tid med glass och godis varje dag. Sen tänkte jag plugga svenska! Ska redovisa en bok jag läste på flyget dit. Ska börja göra mig i ordning nu. Puss och ha en skön söndag så skriver jag senare. vill ni se lite Thailands bilder idag? :)

Postat av: Sara

Vi vill se lite bilder från thailand :}

2012-03-12 @ 09:22:41



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]