14e mars 2012

Hej, gjorde NP idag som kändes inte så bra. Sen hade vi friluftsdag så vi for till bränte och åkte skrana och fikade och åt hamburgare. Men jag halkade baklänges i den isiga backen och slog i svanskotan och kan knappt gå, har jätte ont. Så jag ligger just nu i soffan med mamma och äter choklad. Jag och mamma va på Konsum innan maten och efter mitt utvecklingssamtal som gick super! Har nyss ätit och ska se på bb om ca 2,5timme. Skriver snart. Puss!

20120314-192025.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]