25e mars 2012

hej på er! Sandra for hem för ettag sedan. igår kväll så for jag och sandra till emma, där lunke,krull,liv och emma va, senare så kom tobbe. vi gjorde inget speciellt. sen cyklade jag och sandra hem och åt en god kvällsfika och sedan la oss, jag var super trött. och imorse vaknade vi pigga och åt en god frukost och dansade till höög musik. vi hoppade lite med Chico också innan hon for hem. och nu så har jag nyss gjort lunch, och ska bara ta det lungt nu och se på en film. sen ikväll så kommer mamma,pappa och lucas hem.så jag och sandra hade huset för oss själva igår. ha en bra dag! haha,jag och chico imorse.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]