31 mars 2012

Hej på er, länge sedan jag skrev. men idag är det lördag! och ska fara på kalas i stan, sen ska jag hem, sedan bär det av till Daniela där jag och tjejerna ska äta middag och fira henne eftersom hon fyllde år för ettag sedan, så det kommer bli super trevligt. igår kväll så gjorde jag inget speciellt. for 20 minuter till emma sen skulle alla dom fara upp till stan men jag orkade inte följa med, så jag for hem igen och myste och åt gotta och såg på let´s dance. har nästan nyss ätit lunch och ska bara sitta vid datorn nu och kolla runt på skolavslutnings klänningar! åh så kul! ha en bra lördag så hörs vi senare. gammal bild..




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]