5e mars 2012

Snabbt inlägg nu! Vi sitter på resturangen nu och jag och Lucas har nyss tryckt ner varsin efterrätt. Jag tog en choklad kaka. Lucas fyller år idag! Blir tonåring!! :D nu ska vi shoppa lite sen ta en taxi hem där vid halv 12. Vi mår bra. Men jag är lite sur för för att det har vart så dåligt väder..och igår så regnade det på dagen, och idag var det super väder men jag och mamma har vart hos läkaren hela förmiddagen med mig. Jag har fått sun burn second degrees.. Vatten fyllda stora "blåsor" över hela bröstet, inte kul alls :( så jag får inte vara i solen nå mer. Men jag och Lucas hyrde vatten skoter idag så det va jätte kul!! Nu ska vi betala sen gå. Saknar er där hemma! ♥

20120305-210409.jpg

20120305-210417.jpg

Postat av: sandra

NEJ FYFAN VAD SURT ATT DU HAR FÅTT BLÅSOR!!! :( :(
saknar dig plutt!

Svar: Ja det är jätte tråkigt Inge sol & bad på 1 vecka :( miss u to!
sannallundberg

2012-03-05 @ 18:32:19



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]