8e mars 2012

Hej ett litet inlägg nu. Imorgon ska vi flyga hem, planet går kl 01.00 så det blir en dag till iaf. Igår och idag har det regnat på dagen.. Jag är sjukt besviken på vädret denna gång! Hel sol 1-2 gånger under tiden vi vart här, annars hat det bara vart måln och regn på kvällarna. Fy tusan. Och jag orkar verkligen inte åka flyg i ca 12 timmar! :( till middag åt vi pizza och pasta buffé, med efterrätt sen. Så underbart!! Mätt blev jag. Nu ska jag till hotell rummet och packa och äta godis,oreo kakor och choklad mjölk! Puss!

20120308-214325.jpg Yepp, thats how i look.. Okej ska jag vara ärlig, så ser det värre ut nu, jag är likblek och rosa i hela ansiktet nu, plus så har jag flagnat på magen,armarna och benen så jag är rosa/vit fläckig där också. +mina fina blåsor




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]