Helt rätt

Helt rätt vinnare! Jag ville att Loreen skulle vinna, sen Danny som 2a, sen Söt Ulrik på 3e platsen och så blev det också! :) nu ska jag gå och sova för jag är dö trött, och imorgon tar jag en lång sov morgon. Puss

20120310-215952.jpg

Postat av: Johanna

Vi kan vara lite mer än nöjda att vi har tagit i loreen,Ulrik och danny;))!
Saknar dig vännen!

Svar: ahah ja jag tänkte på det igår! ahah coolingar vi är! :D saknar dig med, vi ses imorgon!!!
sannallundberg

2012-03-11 @ 10:02:27
URL: http://Jojjaahs.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]