no matter what, i will be there

Åt middag sent idag, klockan han bli 8-halv9, och der blev tacopaj med chips och en roccola paj med tillbehör och en liten efterrätt från idag. vi har mycket mat och kladdkaka över så det lär man ju få äta resten av veckan. nu ska jag börja göra mig iordning för natt. är så trött, fick inte så jätte mycke sömn inatt. och imorgon är det rep-vecka hela veckan så det blir kul! :D puss o god natt bjuder på en charmig bild på mig som elefant. efter som jag var så rosa fläckig som en del elefanter brukar vara. så då tyckte jag att denna bild blev klockren! haha..

Postat av: storasyster

har du sett valen som sitter i solsängen bakom dig? haha!

Svar: hahaha, hur kan man inte missa den?! ;)
sannallundberg

2012-03-18 @ 22:21:37



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]