Saker ni kanske inte visste om mig

va ledsen för att vi skulle åka hem :( •Jag har varit i Thailand 4 gånger. 06,07,10,12 •Jag sminkar mig inte, bara på helgerna om jag ska ut. •Jag tycker inte om Läsk (kolsyra) •Älskar mjölk! (dricker helst mjölk till allt) •Jag kan inte äta klubbor •Jag hatar att smsa •Jag är perfektionist •Har bacillskräck (om ni vill ha bilderna större, så kan ni klicka upp dom)

Postat av: eric

Trodde inte det fanns någon som inte sminkar sig(a) det gillas!!!:D

Svar: Haha, tycker det känns så instängt och smutsigt! :)
sannallundberg

2012-03-21 @ 22:05:39
URL: http://bygdemark.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]