Snabbt

Ett litet inlägg innan jag ska sova. Ikväll så gick vi upp till en liten resturang, där vi först åt middag sen tog jag och Lucas en stor bananasplitt! Mamma drack drinkar och pappa öl, så jag och Lucas fick då varsin mojito..som inte var någon höjdare. (no alcohol) jag har packat inför flytten imorgon, så efter den goda frukosten så far vi vidare.

20120301-234310.jpg

20120301-234302.jpg Måste bara säga att ni inte ska förvänta er att jag kommer vara nå brun. För jag har blivit rosa istället och vit då, gulligt va? Ser ut som en elefant kan man säga. :D ahaha orkar inte mitt liv..fml




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]