Thailand del 3

den dagliga watermelon shaken! det är så sjukt stora vågor på Karon stranden! större än vad det va på Surin när det var en man som dog av vågorna. Jag blev faktiskt riktigt rädd.. haha ( fast den kanske inte ser så stor ut på bilden) jag & lucas på bilden :) efter en lång dag på stranden/poolen så fanns det inget bättre än oreo kakor och choklad mjölk på balkongen i väntan på middagen. påväg in till Patong i Tuktuk haha fett ful bild, men här är vi på the pizza company för 2a gången.  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]