Thailand del 4

Lucas födelsedag! yää, jag kör! Det var så underbart att köra och bara gasa på och känna vattnet som stänkte upp på kroppen. efter en lång kväll med god middag och shopping i Patong, så är vi hemma på hotellet och när vi kommer in i rummet så står det en tårta på bordet från hotellpersonalerna. hur gullit va inte det? :)    

Postat av: sandra

detsamma gulle!

2012-03-20 @ 15:50:20
URL: http://spaceandtime.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]