15e maj 2012

Som ni kanske har märkt har jag tagit en paus från bloggen ett tag. Har haft mycket i skolan och ingen ork till att blogga. Så jag har inte gjort något speciellt. Förutom att i fredags så beställde jag min "bal" klänning som jag ska ha på niornas middag, så den kommer komma i brevlådan imorgon! :D Nu är det bara skor och accesoarer kvar. i Lördags for jag,mamma,pappa och Lucas och shoppade, men det blev mest shopping till Lucas. Sen så har jag och Sandra planerat våran sommar, eller en hel del av den. Känns bra. Imorgon är det Onsdag och sista skoldagen sen är det lång helg! Idag så gjorde jag NP i matematik också, nog om det. Nu så ska jag göra kvälls fika och se på hockeyn. Har inga bilder för tillfället, men det kommer. jag lovar! ♥ just nu  

Postat av: Anonym

Kan du inte visa en bild på klänningen du köpte till "balen"? pleaseee :))

Svar: Vi får se, kanske en sneakpeak ;) hah
sannallundberg

2012-05-15 @ 22:26:05



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]