27e maj 2012

Godmorgon! Blev en sen kväll igår. Igår så bjöd vi två familjer på middag. Det blev 3 rätters och allt var så underbart gott. Tur att vi gjorde mycket mat så det blev över, så då blir det lunch. Var ute med mina vänner sen efter jag ätit efterrätt. For hem vid 12 och såg på finalen som Loreen vann, satt sen ute med dom vuxna och åt godis,frukt,kex och ost osv. Sen gick jag och la mig och vaknade för en timme sedan. Gjorde mig en dunder frukost som jag sitter och äter just nu i solen. Ikväll ska vi upp till stan och äta och fira mamma på morsdag!♡ men jag ska nu göra mig i ordning och göra lite bild läxa. Bilder kommer senare!

Postat av: sandra

finner inga ord för hur lycklig som har dig min finaste bästavän, genom allt sanna! ♡

Svar: Genom allt. Älskar dig så otroligt mycket! Du och jag i sommar kan inte bli bättre! Love you♡
sannallundberg

2012-05-27 @ 14:48:26



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]