12e november 2012

Hej på er. Sitter på bussen på väg hem från skolan. Slutade egentligen efter min lunch. Men jag stannade kvar och gjorde lite matte, och nu ska jag hem och äta middag. Senare i kväll är det Bodycombat. Måste tagga till lite, och hoppas det inte blir som sist. Haha. Igår så var det ju farsdag! Grattis igen pappa!❤ så vi bjöd hem Carris,Magnus,Oliwer och Robin på middag och mys. Åt super god mat, sen åt vi kladdkaka som jag och mamma gjort. Det var med vit och mörk Marabou choklad inuti, med vaniljglass,grädde,bär och sådant! Sen så fick pappa några presenter såklart också. Och imorgon fyller han år! :) 20121112-155714.jpg min fina pappa, love u!

20121112-160139.jpg

20121112-160131.jpg

Postat av: Anonym

Kan inte du ha frågestund någongång? :) Din blogg är jättebra!!

Svar: Absolut kan jag ha det! Se till att jag får mycket frågor, så ska jag fixa en ;) haha tack så mycket!! :)
sannallundberg

2012-11-12 @ 17:41:16
Postat av: Anonym

Hej vad kul att du ville vara med i min tävling.
Dock har jag ändrat reglerna lite, kika in på min blogg om du fortfarande är intresserad. Kram!

2012-11-13 @ 10:34:10
URL: http://www.biancasss.blogg
Postat av: Isabella

Kladdkakan såg riktigt mumsig ut!:D

2012-11-13 @ 13:17:28



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]