2a november 2012

Hej alla! Jag sitter i bilen på väg hem nu. Vi ska springa in på Ikea efter vägen och käka och så ska vi snabb köpa något till det nya rummet. Jag har haft jätte mysig och bra dagar i Stockholm med mamma och pappa. Igår så åt vi dröm frukost (hotellfrukost) sedan så gick vi ut på stan och åt lunch. Fick bli oxfilé, gott var det! Sedan skulle mamma och pappa på ärende och då gick jag och shoppade. Sedan när dom kom tillbaka fikade vi. Sedan gick vi på stan,shoppade. Sedan gick vi och åt middag, thai-buffé. Ett litet utdrag på vad vi gjort. Vill inte fara hem. Blä för Umeå! Aja, får se hur det blir i helgen för min del, och nu ska jag mysa här i baksätet lite. Hela baksätet för mig själv ju! :)

20121102-120821.jpg vi bodde på ett hotell som heter Rica Hotels. Jätte fint hotell och dröm läget för oss shopoholics! Hotellet ligger ovanför/i PUB gallerian, med alla märkeskläder. Och mitt i centrum! När du kommer ut från hotellet så är du längst alla affärer,resturanger och fik. Kan det bli bättre? Don't think so!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]