4e november 2012

Snabb uppdatering här. Har nyss ätit gudomligt god middag! Bestående av oxfilé och hasselbackspotatis(?)! Mat koma oja. Carris och Magnus är också här och äter. Mamma har bakat någon paj som vi ska äta också, nybakt paj med vaniljsås och glass kan ju bara bli en sak. Sen så blir det solsidan! Så jag sitter just nu och pluggar matte inför provet imorgon, hjälp! Idag har jag inte gjort nått vettigt alls, bara myst med Chico och så. Och ätit och umgåtts med mamma och pappa. Imorgon är det skola, och jag har aldrig haft sådan stor ångest inför skolan som nu. Fy blä för skolan!

20121104-190658.jpg
lite mys i uterummet
20121104-190704.jpg

20121104-190846.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]