8e november 2012

godmorgon! Jag har nyss ätit en stor frukost, så är verkligen proppmätt nu! Jag testade en ny typ av gröt bland annat. Jordnötsgröt,det blev jätte gott, toppat med blåbär och massa kokos! Vill ni ha recept? :) Sen mammas ny bakade brödbullar, med jordnötssmör,banan,leverpastej och gurka! Inte allt på samma sida då :P Men det ringde nyss en engelsk talande man hem till mig, (jag är ensam hemma nu på morgon) och han bröt på typ thailändska eller något liknade. Han sa att han ringde för våran dator och att jag skulle gå till vår dator, och jag frågade varför skulle jag göra det? Då sa han: gå bara till din dator. Och jag förstod att det var något skumt med han. Då sa jag att jag är vid datorn nu och vad det är han vill att jag ska göra. Då sa han att jag skulle öppna datorn och kolla på sidan om ctrl knappen, om microsoft knappen. Men då sa jag att jag har en Mac. Då rabblade han något snabbt och sedan la på. Han var så sjukt otrevlig och det var nästan som om han tvingade mig att gå och öppna min dator. Men jag tänkte att jag ville höra vad han ville jag skulle göra och sedan inte göra något. Så lägg bara på om en man/kvinna ringer från Microsoft, för jag googlade det nu och det stod att det var fler som var med om samma sak. Att det var bedrägeri och att dom ville "hjälpa" er bort med virus. Lite av min morgon. Ska klä mig nu sedan ta bussen till skolan och gå på stan och köpa fika innan jag går till skolan och äter lunch. Ha en bra dag!    




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]