13e oktober 2012

Godmorgon! Jag ligger i sängen och drar mig lite. Igår kväll blev kvällen bra tillslut och jag träffade många trevliga människor. Polisen kom dock under kvällen, men det var ingen fara. Fick även äran att kicka ut någon kille..så då visade jag mina Bodycombat skills, vilket folket verkade uppskatta, haha! :) vad är det man brukar säga? Liten men tuff. :P Sen tog jag bussen hem, och fick hämtning av mamma på bussen. Sedan gjorde jag mig en stor kopp varmt te med honung och en macka innan jag la mig i sängen. Nu har jag som sagt vaknat och dagens planer är att fira min underbara mamma som fyller år idag! ❤ Nu ska jag upp och göra fika, är hungrig! Puss på er

20121013-090259.jpg jag igår kväll




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]