14e oktober 2012

  hej på er! denna söndagen började jag med en otroligt god frukost, som bestod utav mackor med ägg och ost, en hallon-smoothie gjord på turkisk yoghurt,mjölk och hallon såklart. Sen toppade jag smoothien med flingor,russin,nötter osv. Och en kopp te med honung i till! Låter gott va? :) Så jag satt vid frukost bordet med mammsen och läste tidningen, kosigt värre. Sen hoppade jag tillbaka i sängen igen faktiskt. Och nu har jag nyss ätit lunch och har bara suttit vid datorn och paddan och kikat på instagram och bloggar och så. Inge vettigt att säga så uppdaterar mer sedan. Jag har testat på den omtalande BB-creamen, denna från Maybelline och den var riktigt bra!!

Postat av: anonym

Du är så sjukt snygg smälter typ när jag ser dej på skolan!

Svar: Haha oj tack. Nemen nu blir jag ju nyfiken ;)
sannallundberg

2012-10-14 @ 20:56:03
Postat av: anonym

Eller rättare sagt på stan för jag går inte på din skola

Svar: jaha, varför anonym? :(
sannallundberg

2012-10-14 @ 22:13:00
Postat av: Julia

Vad heter din systemkamera? Funderar på att köpa en systemkamera men vet inte vilken! Är din bra, hur länge har du haft den och hur mycket kostade den? :) tacksam för svar.. :)

2012-10-15 @ 23:04:32



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]